سیستم مدیریت تصمیم گیری مشارکتی Genetec Mission Control
آنچه را که از دست داده اید بشنوید

سیستم مدیریت تصمیم گیری مشارکتی Genetec Mission Control

آنچه را که از دست داده اید بشنوید

پر از داده ها، آیا امنیت شما حفظ می شود؟

بین حسگرهای هوشمندتر، تعداد فزاینده دستگاه ها و افزایش سیستم ها، غرق شدن در داده ها آسان است. همه این سر و صدا شناسایی تهدیدهای واقعی را که در میان صدها رویداد پنهان شده اند دشوار می کند. خطر این است که خود را در واکنش به حوادث تنها پس از تشدید آنها بیابید.

Genetec Mission Control™ یک سیستم مدیریت تصمیم است که به شما کمک می کند تا رویدادهای در حال آشکار شدن را درک کنید و به سرعت بهترین مسیر عمل را شناسایی کنید. هماهنگی پاسخ بین ذینفعان را ساده می کند و به حل حادثه سرعت می بخشد. از واکنش دست بکشید و کنترل را به دست بگیرید.

روی آنچه واقعا مهم است تمرکز کنید

Mission Control حوادثی را که به توجه شما نیاز دارند از اعلان های جزئی جدا می کند. رویدادهای کل سیستم شما را تجزیه و تحلیل می کند. این الگوها را شناسایی می کند که تهدیدات واقعی را نشان می دهد و کارهای روتین را خودکار می کند. هنگامی که یک وضعیت اضطراری رخ می دهد، تیم شما را راهنمایی می کند تا سریع و با اطمینان پاسخ دهد. این به معنای اختلالات کمتر در عملیات شما و بازگشت سریعتر به حالت عادی است.

چرا کنترل ماموریت؟

پیکربندی بدون کد

با یک رابط بصری کشیدن و رها کردن، نیازی نیست هر بار که می‌خواهید یک ماشه ایجاد کنید، وظایف را خودکار کنید یا رویه‌های عملیاتی استاندارد را تعریف کنید، یک توسعه‌دهنده را درگیر کنید.

اتصال بی حد و حصر

فراتر از سنسورهای امنیتی سنتی با اکوسیستمی با بیش از 900 ادغام که شامل مدیریت ساختمان، آدرس عمومی، سیستم‌های پهپاد خودکار و موارد دیگر می‌شود.

پاسخ مشارکتی

برخی از حوادث را نمی توان به تنهایی حل کرد. کنترل ماموریت همکاری در داخل و خارج سازمان شما را با تکالیف مبتنی بر نقش تشویق می کند.

فعالیت های روزمره را خودکار کنید

Mission Control ابزارهایی را برای مدیریت حوادث غیرامنیتی فراهم می کند. از تعمیر و نگهداری گرفته تا مدیریت ساختمان، تیم شما را برای حل سریع هر مشکلی راهنمایی می کند.

پیمایش به بالا